Wednesday, August 21, 2013

Attraktiv med hvite tenner / Attractiv with a white smile


Har du kritthvite tenner trenger du ikke lese videre.
Derimot om du drikker kaffe, te og liker et glass rødvin som de fleste av oss andre kan det være greit å lese videre..


Hvite tenner er blitt et signal på helse, skjønnhet og sunnhet.
Jeg skal ikke skryte på meg å være tannlege som anbefaller ditt og datt, men når jeg kommer over noe jeg selv har troen på syntes jeg det er verdt å dele litt kunskap.
Tror ikke jeg er alene om å mene at du rett å slett ser bedre ut om du har hvite tenner.

Men før vi snakker mer om hvite tenner, la oss heller se på hvordan det kan se ut om du ikke har hvite tenner.. Bilder er alltid gøy :)



Nå kan man jo også få satt på fasetter på tennene, fake tenner.. det koster en del, men det ser bra ut og fler og fler kjendiser velger dette alternativet. På den måten vil du alltid ha hvite og pene tenner. Men til en pris som fort koster deg nærmere en månedsløn for et par tenner :)

For å se selv, klikk på bilde under...


Kom over Dentway da jeg satt å søkte på dette, trygt, billig og ganske enkel måte å få hvite og pene tenner
allerede til neste bytur ;D
Koster mindre enn et par drinker gjør det og, vel, nesten iallefall. 495KR er ikke så langt unna.


______________________________________________________________


For all my American readers, check this out!!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment!